چگونه می توان بابت خیانت همسر اقدام نمود؟

کیفری توسط کبری...
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۶
۳
پاسخ
۲۵۱

سلام وقت بخیر ببخشید من همسرم بهم خیانت میکنه چندباری هم مچشوگرفتم ولی قبول نکرده ازطرفی هم خانومی که باهاش درارتباط هست ومیشناسم میخوام بهشون ثابت کنم ک باهم درارتباط هستن امانمیدونم چطورمیشه راهنماییم کنید.ممنون. خانومه خودشم همسرداره ویک فرزندپسر ماهم خودمون دوفرزندداریم صاحب دامادم هستیم لطفاکمکم کنید تابدون بی آبرویی حل کنم این ماجرارو



دکترداود ایمان زاده
وکیل پایه یک دادگستری - قراردادها و داوری
۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۶

تهران

۵

سلام مستندات ومدارک موجود را به طریقی به همسرتان ارائه کنید تا متوجه بشه شما در جریان موضوع هستید واگر مسالمت آميز حل وفصل نشه به ناچار میتوانید اقدام قانونی اعم از شکایت و .....بعمل آورید .

محمدهادی رادفر
- خانواده و ارث
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۳:۵۱

تهران

۴

با سلام ، برای شکایت رابطه نامشروع نیاز به مستندات مثل پرینت پیامک یا اماراتی مثل صدا و فیلم هست و یا شهادت شهود است تا دعوا برای رسیدگی قبول شود محتوای چت مهم است و هر موردی را رابطه نامشروع در نظر نمیگیرند در هر حال روند رسیدگی در دادگاه به این صورت است اگر نیاز به توضیحات بیشتر دارید از طریق سایت تماس بگیرید در خدمتم.

فرشته نوری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۳

تهران

۵

با سلام،برای شکایت رابطه نامشروع نیاز به مستندات مثل پرینت پیامک یا اماراتی مثل صدا و فیلم هست و یا شهادت شهود است تا دعوا برای رسیدگی قبول شودمحتوای چت مهم است و هر موردی را رابطه نامشروع در نظر نمیگیرند در هر حال روند رسیدگی در دادگاه به این صورت است اگر نیاز به توضیحات بیشتر دارید از طریق سایت تماس بگیرید در خدمتم.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5