چگونه می توانم وکالتنامه ای که به زور بوده را باطل کنم؟

قراردادها و داوری توسط مسلم...
۱۴۰۳/۰۵/۰۹ - ۰۰:۵۵
۳
پاسخ
۳۲۹

بنام خدا : ضمانت اجرای متن زیر از نظر قانون چیست؟ پدر و سایر اعضای خانواده به قصد سلب حق و حقوق احدی از فرزندان چنین متنی را نوشته اند و از فرد مورد نظر امضاء و اثر انگشت گرفته اند. بدون اینکه شکایت و دعوایی مطرح باشد. لکن اموال وی را با وکالتنامه جعلی بنام سایر اعضای خانواده انت نموده اند. که در آن زمان اطلاع نداشته است.
اینجانب جابر بدون اجبار و اکراه و در صحت و سلامت اقرار مینمایم که از این تاریخ به بعد هیچ گونه ادعایی اعم از کیفری، حقوقی، مالی، غیر مالی، منقول یا غیرمنقول و غیره از آقای نقی و خانواده ایشان نداشته و ندارم و طی این سند هر گونه ادعایی را از خود ساقط مینمایم و چه در حیات و چه در ممات آقای 1-نقی، 2-تقی و خانواده آنها هر گونه ادعایی را از خود ساقط می نمایم و رضایت قطعی و منجز خود را اعلام می‌کنم و حق دخالت در زندگی و اموال این افراد را ندارم و هرگونه خیاری اعم از غبن فاحش و غیره را از خود ساقط مینمایم. و چنانچه مالی متعلق به اینجانب اصالتاً یا وکالت از طریق اینجانب یا دیگری منتقل شده باشد ادعایی ندارم. آیا با چنین مدرکی حق شکایت و حق طرح دعوا بکلی از فرد سلب و ساقط میشود؟



لیلا محمدی
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۶

تهران

۰

باسلام،شما تحت عنوان جعل واستفاده از سند مجعول ميتوانيد شكايت خود را مطرح ‌پیگیری نماییددر خصوص اقرار نامه نیازمند بررسی است.

راضیه حیدری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۴

تهران

۰

با سلام صرفه نظر از درستی اقرار نامه تنظیمی که می‌بایست بررسی گردد نسبت به وکالتنامه جعلی و اثبات جرم واقع شده از طریق دادسرا اقدام نمایید.

سمیه الوان ساز
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۲

آذربایجان شرقی

۴

سلام وقتبخیر
چنانچه اقرارنامه فوق در کمال صحت عقلی و سلامت مزاجی ارائه شده باشد، اقامه دعوی و ادعای بعدی ساقط است.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5