چگونه می توانم قرارداد اجاره را فسخ نمایم؟

املاک و سرقفلی توسط میلاد...
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۱۷
۳
پاسخ
۲۳۷

سلام .خسته نباشید
بنده یک واحد اجاره کردم قبل این که اسباب ببرم داخل واحد مسکونی دیدم که عیب ایراد هایی داره مثلا:آب حموم ۳دیقه باز میمونه کف حموم رو آب میگیره آب میزنه میاد تو اتاق خواب مورد دوم :فرار بود که یه قسمت از پذیرای دیوارش کچ میخواست اون رو هم انجام نداده . و. سوم : این که سرویسش داخل حیاط اون جا هم تعمیر احتیاج داشت که اصلا دستم بهش نزده . من الان دو هفته دارم میگم بیا پول منو بده برم جایی دیگه بگیرم کل اسباب هام خونه پدرم هستش الاخون والا خون شدم انگار نه انگار جواب تلفن همم نمیده .و اینکه فقط رسید پولی که دادم رو دارم ۴۵ملیون رسید با مهر امضا بنگاه .ولی قرار بود که برم قولنامه رو بگیرم رسید پولو بدم که منم دیدم مشگل داره قولنامه رو نگرفتم فقط رسید دستمه. میشه خواهشا بگید به هم که میتونم فسخ کنم قرارداد رو و خسارت این دو هفته رو قان‌نی بهم تعلق میگیره .ممنون میشم .با تشکر از راهنماییتون



احسان عبدالهی
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۳

تهران

۰

با اثبات رابطه استیجاری میتوانید تقاضای فسخ قرارداد را به دلیل ایرادات موجود در مورد اجاره مطرح کنید .

علی حمداللهی
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۳

آذربایجان غربی

۰

دادخواستی تحت عنوان تعدیل اجاره بها رو میتونین مطرح کنین تا متناسب با وضعیت مال مورد اجاره با جلب نظر کارشناس میزان اجاره بها تعیین شده و در نتیجه اجاره بهای پرداختی کاهش پیدا کنه .

فرشته نوری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۴

تهران

۵

با سلام،بستگی به مفاد قراردادتان دارد اگر به خیار عیب اشاره شده میتوانید طی اظهار نامه ای موارد ایراد را به ایشان متذکر شوید و فسخ قرارداد را مطالبه کنید اما توجه داشته باشید که خیار عیب بعد از اطلاع فوری است. مساله بعد اگر فسخ میسور نشد اگر در قرارداد ننوشته که خانه صحیح و سالم تحویل داده شده و نوشته ای مبنی بر نقصهای خانه دارید به استناد آن والا با اظهار نامه ای مبنی بر عیوب خانه و اینکه رفع این عیوب اساسی بر عهده ایشان میباشد برای ایشان ارسال و مهلتی را برای رفع تعیین کنید و متعاقبا دادخواست الزام به ایفای تعهد برایشان ارسال کنید.موفق باشید.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5