چگونه می توانم بابت تهمت تبرئه شوم؟

کیفری توسط سعید...
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۳
۲
پاسخ
۲۹۵

باسلام و احترام و تشکر از سایت خوب شما.
بنده کارمند دولت هستم ضامن وام بانکی باجناقم شدم پرداخت نکرد حقوقمو بستن ناچارا بجاش ۵میلیون قسط دادم بخاطر همین بهمراه خانمم و مادر و برادرش و حتی بچه های برادرش رفتیم درب منزل ایشان به نیت دیدار و صحبت که وامشو و طلب بنده رو پرداخت کنه.
برادر خانمم تلفنی باهاشون خیلی صحبت کرد به هیچ‌وجه حاضر به باز کردن درب و مذاکره نشدن بالاخره عصبانی شد و وسایلایی و حتی خوراکی هایی که براشون برده بودیم همراه کفش خواهر خودش(یعنی زن باجناقم) به در خونه شون آویزون کرد و خیلی ناراحت و عصبی شد با یه تیکه سیم که همونجا پیدا کرد در خونه رو از بیرون قفل کرد و گازشونم از بیرون قطع کرد، غیر ازین اتفاقی نیفتاد نه فحاشی نه درگیری. باجناقم هم اصلا بیرون نیامد، ضمنا من اونجا هیچکاری نکردم.
باجناقم با دوربین مداربسته در خونه ش همه رو ثبت کرده و شکایت با عنوان توهین از اشخاص عادی و ممانعت از حق و تهدید به ضرر مالی نفسی شرفی از من و برادر خانمم کرده با استشهاد محلی و صورتجلسه پاسگاه. یبار زنگ زدن از پاسگاه محله شون یه برگه پر کردیم من نوشتم هیچکاری نکردم و برای سر زدن مثل همیشه رفته بودم. چندوقت بعد جلسه شورای حل اختلاف گذاشتن رضایت نداد جلسه بعدی من و برادر خانمم نتونتسیم بریم الان ابلاغیه اومده در اجرای ماده ۱۱ قانون شورا به مرجع محترم ارسال کننده اعاده گردید، بزرگواران بنده کارمند رسمی هستم و آبرو دارم برای هیچ کار نکرده و لطفی که در حقش کردم ضمانتش کردم داره آبروی منو میبره توی دادگاه و پاسگاه، خداشاهده اولین باره دادگاه میرم، نمیدونم چکار کنم می‌خوام هرطور شده تبرئه بشم ازش اعاده حیثیت کنم. خواهشا کامل بهم بگین چکار باید بکنم که تبرئه بشم؟
باتشکر از شما عزیزان و سایت خیلی خوبتون



محمدهادی رادفر
- خانواده و ارث
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۶

تهران

۴

سلام موضوع نیاز به توضیحات کاملی دارد لطفا" از طریق سامانه درخوسات مشاوره تلفنی ثبت نمایید

توفیق‌احمدخیاط
- قراردادها و داوری
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۴

آذربایجان غربی

۰

با سلام و عرض ادب.

با دوربین نمیشه توهین و تهدید رو اثبات کرد. چون اینا عرفا با الفاظ انجام میشه و دوربین هم عموما فقط تصویر و ثبت میکنه نه صدا رو.

برای اثبات چنین مواردی ادله محکمه پسندی لازمه و اتهام ممانعت از حق هم در این مورد صدق نمیکنه.
پرونده منتهی به صدور قرار عدم صلاحیت شده و برای طی مراحل تحقیقات به دادسرا میره. جهت راهنمایی دقیقتر برای دفاع درخواست مشاوره بدید.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5