چگونه میتوان بایت شکایت کیفری در مراجع قضایی از خود دفاع نمود؟

کیفری توسط ...
۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۹
۲
پاسخ
۲۵۱

سلام،بر علیه من شکایت شده و یه فیلمی از سر کوچه که یک نفر در حال رد شدنه گرفتن ، ولی تو فیلم هیچ کاری انجام نشده فقط در حال رد شدنه طرف ، حالا با فیلمی که از من آگاهی با دوربین موبایل گرفته گفت راه برو و عکس و فیلم گرفته داده برای پلیس پیشگیری جرائم الکترونیکی و علمی ،کارشناسی کردن فیلم دوربین مدار بسته رو با فیلمی که از من گرفتن که فرد مورد نظر منم و اندام تهتانی و فوقانی و طرز راه رفتن مطابقت دارد( مثبت) ، ولی من اصلا اونجا در محل جرم که تو شهرستانه نبودم و در محل کارم بودم که تو تهرانه و ۱۲ تا شاهد عینی منو دیدن و استشهاد نوشتم دادم آگاهی که در فلان روز و فلان ساعت کلا در محل کارم بودم و منو دیدن و حتی تلفنی بهم زنگ زدن همکارام اومدن پیشم تو قسمتی که هستم ، ،حالا آیا طبق اون کارشناسی من محکوم میشم ، دیگه به شاهدای من و محل کارم توجهی نمیکنن که در محل کارم بودم ، طرف ادعا کرده من از تهران رفتم شهرستان و رو ماشینش اسید ریختم و برگشتم ،من تو فرودگاه امام خمینی کار میکنم . حتی دادگاه میتونه دوربین اینجارو بگیره یا از اینجا تحقیق کنه .که تحقیقی نکردن ، میتونن شاهدای منو نادید بگیرن. لطفا راهنمایی کنید



علی اصغرتاجیک
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۵

تهران

۰

سلام. قاضی رسیدگی کننده به طور قطع به تمام ادله طرفین رسیدگی و دستورات لازم را صادر می نماید. پس از بررسی ادله و اقناع قضایی مبادرت به اتخاذ تصمیم می نماید .

فرشته نوری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۹

تهران

۵

با سلام،به تمام‌ مستندات باید توجه شود البته نظر کارشناس و فیلم اماره است و شهادت شهود ادله قوی تری است.در نهایت تصمیم گیری با قاضی است.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5