پسر خاله من به نمایندگی از مادر و یکی از خاله ام سهم الارث آنها را بدون هیچ مدرکی فروخته ما باید از چه کسانی شکایت کنیم؟

خانواده و ارث توسط ...
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۱
۱
پاسخ
۲۴۱

باسلام وخسته نباشی خدمت شما متن ازاین قراراست درحضوراقایان .....۴نفردایی هایمان وپسرخاله این جانب که به نمایندگی ازوراث مادر من ویکی دیگر ازخاله هایمان که در قید حیات نیستندزمین موروثی از مادر بزرگمان به متراز۳۳۰متر به هر نفر میرسد وسهمیه نامبردگان اناث بالا تحویل پس خاله ی ما شده ونوشته شده که نامبردگان به عهده پسر خاله ما میباشد صورت جلسه عادی شده وپسر خاله ی ماامضادایی های ماراقبول کرده ودر حال حاضر سهم الارث مادر وخاله ی ما را فروخته بدون هیچ گونه مدرک وسندی رافرخته ما باید ازچه کسانی شکایت کنم از دایی هایمان یا پسر خاله یمان ومدارگ تازه به دست ما رسیده در ضمن این مال از ما مخفی بوده وباز هم مالهای دیگری است



توفیق‌احمدخیاط
- قراردادها و داوری
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۱

آذربایجان غربی

۰

با سلام. هرچند سوال واضح توضیح داده نشده و تاحدودی نامفهومه ولی اگر شخص فروشنده وکالت یا نمایندگی نداشته، معامله به علت فضولی بودن قابل ابطال هست و گذشت زمان تاثیری در حق شما نداره. همچنین امکان طرح شکایت کیفری هم وجود داره و اما موضوع شما نیاز به بررسی دقیق مستندات و مدارک شما داره و این پاسخ صرفا براساس اظهارات شما ارائه شد. بنابراین جهت راهنمایی دقیقتر از خدمات مشاوره تلفنی استفاده بفرمایید.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5