همسایه ها شارژ نمیدهند چاره چیست؟

املاک و سرقفلی توسط ...
۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۶:۴۶
۴
پاسخ
۲۵۹

سلام
وقت بخیر
در یک برج باغ 33 واحده در محدوده شهرک غرب، تعدادی از همسایه ها شارژهای خود را پرداخت نمیکنند. تعدادی از آنها بیش از 2 سال است که شارژ نمیدهند و توضیحی هم نمیدهند که علت چیست.
با توجه به اینکه تعدادی از آنها جمع بدهکاری بیش از 5 تومان و تعدادی کم تر از 5 میلیون تومان است.
آب و گاز هم همه به صورت اشتراکی محاسبه می شود.
چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟



فرشته نوری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۲

تهران

۵

با سلام، ابتدا اظهارنامه به واحدهای متخلف و تعیین‌ مهلت ده روزه برای پرداخت دهد و سپس در صورت عدم افاقه به پیوست اظهارنامه مذکور دادخواست مطالبه طلب از طریق دفتر خدمات قضایی به شورای حل اختلاف مربوطه ارسال و ثبت نماید.

محمدسواری
- خانواده و ارث
۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۶

تهران

۴

در صورتی که هر کدام از ساکنین نسبت به پرداخت هزینه مشاعات اقدام نکند مدیر ساختمان بر اساس اختیاراتی که دارد با ارسال اظهار نامه ظرف ۱۰روز مهلت میدهد در صورت عدم پرداخت میتواند نسبت به قطع امتیازات واحد مربوطه عمل نموده و از طریق اداره ثبت نسبت به وصول هزینه ها اقدام نماید

محمدهادی رادفر
- خانواده و ارث
۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۱:۳۵

تهران

۴

دادخواست مطالبه در شورای حل اختلاف اقدام نمایند . با توجه به اینکه آب و گاز مشترک است نمی توانید اقدام به قطع خدمات به واحد های که شارژ پرداخت نکرده اند بشوید .

صدیقه حدادزاده
- خانواده و ارث
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۰

فارس

۰

با سلام
مدیر ساختمان اول اقدام به ارسال اظهارنامه کنند و پس از گذشت مهلت ۱۰ روز اگر پرداخت صورت نگرفت از طریق دادخواست مطالبه در شورای حل اختلاف اقدام نمایند . با توجه به اینکه آب و گاز مشترک است نمی توانید اقدام به قطع خدمات به واحد های که شارژ پرداخت نکرده اند بشوید .

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5