منظور از گواهی امضا چیست؟

سایر امور حقوقی توسط مرتضی...
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۱
۱
پاسخ
۲۸۸

سلام: :بنده باشخصی معامله کردم طرف بنده یک حقوقدان و سر دفتر اسناد رسمی هست؟مبایعه نامه توسط حقوقدان تنظیم شده و در دفترخانه اسناد رسمی گواهی امضا کرده یعنی امضای خودش را گواهی کرده؟
اولا از وکلای عزیز تقاضا دارم در رابطه گواهی امضا توضیح بدهندیعنی چه هست گواهی امضا؟؟؟؟
دوما یک فرد حقوقدان شغلش تنظیم سند و گواهی امضا هست؟گواهی امضا کرده طبق کدوم قانون نمیتواند انکار و تردید کند؟
سوما طبق کدوم قانون گواهی امضا به متن تسری می یابد؟ گواهی امضا تنها امضا نیست متن نوشته هم تسری می یابد؟ ماده قانونی چیه؟
از وکلای محترم تقاضای دارم توضیح بیشتر بدهند که متوجه بشم ممنون تشکر فراوان



دکتر بهراد تنهایی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۱

آذربایجان شرقی

۰

سلام اولا کار حقوقدان تنظیم مبایعه نامه نیست اما به نسبت اطلاعاتی که داره میتونه مبایعه نامه راهم تنظیم کنه که شرایط و حق فسخ و ضررزیان را تو شرایط بهتر از بنگاهیان میتونه بنویسه .دوما گواهی امضای سردفتر بابت این هست که فردا اگر اختلافی پیش بیاد شما امضای اونو انکار نکنیدو نگید که این امضا را شما نزدید و نفری دیگه امضاکرده و...پس از این جهت نگران نباشید ...شما فقط شرطو شروط مبایعه نامه را دقیق بخانید بعد امضاکنید ونگران نباشد حالا چه فرقی می کنه برا شما که حقوقدان یا یک بنگاهی بیاد مبایعه نامه را تنظیم کنه!فقط شاید برای فسخ معامله ضررزیان بنویسن و حق فسخ به نفع خودشون تو مبایعه نامه قید کنن که به نفع شما نباشه.پس دقیق بخان اگرهم نیاز به توضیح بیشتر بود تماس بگیر با کپی مبایعه نامه عرض کنم چه وضعیتی داره مبایعه نامتون

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5