مغازه فعاله ایا میتونم مغازه رو ببندم تا روز مزایده؟

املاک و سرقفلی توسط ...
۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۰
۱
پاسخ
۲۶۱

درود. من یکی از وراث هستم و پدرم وصیتی کرده و حدود 1 سال گذشته و کمترین سهم ب من داده 4 فرزند و مادر و مادر بزرگ هستیم. و خانه و مغازه تهت تصرف مادر و 3 فرزند است. تونستم ابطال وصیت بگیرم و چند روز قبل کارشناس اومد برای لیست وسایل منزل و قیمت گذاری. ک اونها ب کارشناس ب دروغ گفتن ک یک سری وسایل جهیزه مادره ک نیس. در این مورد چکارکنم؟
و این ک در مورد مغازه ای ک ب برادرم وصیت شده و البته تا ثلث درسته. و حدود 1 سال میگذرد و درحال کارشناسی دوم هستیم. و هنوز مغازه فعاله. ایا میتونم. مغازه رو ببندم تا روز مزایده؟؟



فرشته نوری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۵:۴۳

تهران

۵

با سلام،کاربرمحترم،در مورد وسایل خانه در مواردی که ادعا دارند جزء‌جهیزیه مادر است باید با سند ثابت کنندبا سیاهه اموال و فاکتور و شهادت شهود والا وسایلی که به قدمت زمان ازدواج نیست و مورد استفاده مردانه است علی الاصول توسط پدر شما خریده شده در این مورد هم شما می توانید به شهادت شهود و فاکتور وسایل مورد اشاره و قاعده ذکر شده در صورت عدم فاکتور و سیاهه و شهادت شهود مثل استفاده مردانه و زنانه از وسایل دال بر تعلقش به مرد یا زن دارد استفاده کنید در مورد مغازه می توانید دستور موقت بگیرید مبنی بر پلمپ‌ مغازه تا تعیین تکلیفش.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5