فروش وکالتی اپارتمان وصلح آن ؟

املاک و سرقفلی توسط ...
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ - ۰۰:۵۳
۱۲
پاسخ
۸۹۷

باسلام اگرکسی درمورد فروش اپارتمانی درایران وکالت بلاعزل داشته باشه وهمه گونه اختیاربرای فروش اون ملک طبق وکالت داشته باشه ودرامریکازندگی کنه وبخواداون اپارتمان رو بنام شخصی صلح عمری بکنه چه فرمی بنویسه وچطوری قانونیش بکنه ممنون ازراهنمایتون



ساناز بهادران
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۵

تهران

۰

با سلام
میتوانید با مرجعه به کنسولگری در صورت اقامت و عدم امکان مراجعه به ایران طی صلح نامه ایی که تنظیم میگردد صلح کنید و در صورت امکان امدن به ایران از طریق دفترخانه اقدام نمایید تا صلح نامه رسمی باشد

سعیده زمانی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴

تهران

۵

سلام اگر در خارج از کشور سکونت دارید باید به کنسولگری ایران مراجعه نمایید و در آنجا ملک مورد نظر را به شخص معین صلح نمایید. در صورت تمایل، متن صلحنامه برای شما تنظیم خواهد گردید.

دکتر بهراد تنهایی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۱

آذربایجان شرقی

۰

می توانید از طریق سفارت اقدام نمایید یا طبق وکالتی که دارید از طربق سفارت صلح کنید یا وکالو دن را بر عهده دیگری قرار دهید

فاطمه اسدی نیا
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۷

گیلان

۰

باسلام در خارج از کشور میتوانید از طریق سفارت خانه، کنسولگری اقدام کنید.

محمد تقی میرزابیگی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۱

تهران

۰

با سلام با تفویض وکالت بهریکی از بستگان مورد اعتماد نسبت به فروش آن اقدام نمایید برای قبول وکالت از طریق صفحه بنده درخواست مشاوره نمایید.

علی ثابتی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۱

تهران

۰

با سلام
انتقال آپارتمان را بصورت صلح عمري مي توانيد در دفتر اسناد رسمي انجام دهيد و منافع آن وحتي مالكيت آن را تا زماني كه در قيد حيات هستيد براي خود حفظ نماييد . براي اين كار در سفارت يا كنسولگري ويا دفتر حافظ منافع مي توانيد وكالتنامه براي وكيل دادگستري اقدام نماييد . واگر خود به ايران تردد داريد در دفتر خانه اين كار را انجام دهيد . موفق باشيد .

امیررضا رستمی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۲

اصفهان

۰

سلام..اگر امکان حضور در ایران و اقدام از طریق دفاتر اسناد رسمی یا تنظیم در دفتر حافظ منافع ایران در امریکا را ندارید،آسانترین راه تماس با وکیل در ایران است تا با اخذ رونوشت وکالتنامه بلاعزل شما از با وکالت از طرفتان اقدام به این امر نماید.

فرید الدین اسماعیلی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۳

تهران

۰

اگر امکان حضور در ایران را دارد میتواند از طریق یزدی از دفاتر اسناد رسمی اقدام کند، در خارج از کشور میتواند از طریق سفارت خانه، کنسولگری و دفتر حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران بسته به سطح روابط دیپلماتیک موضوع را به انجام برساند.

مسیح اقاداودی جلفائی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰

اصفهان

۰

با سلام بوسیله صلح عمری می توانید منافع ملک را به مدت عمر خود یا منتفع منتقل کنید و روش تنظیم سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی پیشنهاد می شود

نازنین کرداسلام
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱

تهران

۰

با سلام صلح نامه به دو شیوه عادی و رسمی تنظیم می شود که با توجه به شرایط ذکر شده تنظیم آن به صورت رسمی به شما پیشنهاد می شود.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5