سلام وقت بخیر من ...

سایر امور حقوقی توسط سیداکبر...
۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۰۳:۱۹
۲
پاسخ
۴۸

سلام وقت بخیر من یک سواری سیلو ازپرند گرفتم در زمان وکالت به تعویض پلاک مراجعه کردم کارشناس اعلام کرد که خودرو بدلیل عدم استحکام و دوتیکه بودن قابل تعویض پلاک نیست براساس مراحل قانونی اواسط اردیبهشت خودرو رو به پارکینگ آگاهی انتقال دادم تا کارشناسی بشه و کارشناس ماده۳۰ هم همین نظر رو داشتن. فروشنده اعلام کرد که به کارشناس سه نفره ارجاع میده ولی تا حالا سه ماه و نیم هست که خودرو در پارکینگ هست ولی برای کارشناس سه نفره اقدام نکرده.
اگر بخواهم شکایت کنم لطفا راهنمایی کنید و اینکه خسارتم رو تا چه حدی میتونم خواستار باشم. معامله با یک دست خط بین طرفین انجام شده و خسارتی بابت اینطور موارد قید نشده آیا میتوان خسارت فسخ قرارداد از فروشنده گرفت ویا خسارت خوابیدن در پارکینگ رو گرفت؟
ممنون



احسان خادمی
- خانواده و ارث
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۶

ایلام

۰

سلام.در صورت تمایل به فسخ شما میتوانید دعوی فسخ از باب خیار عیب ویا تدلیس(بستگی به نوع معامله و شرایط و...)را طرح نمایید که در صورت فسخ و حکم به پرداخت ثمن و غرامات می بایست از خودرو به صورت قانونی برای احقاق حقوق خود استفاده نمایید(حتما در این خصوص با بنده یا یکی دیگر از همکاران محترم مشاوره بگیرید) ولی در صورتی که تمایل به فسخ ندارید هزینه پارکینگ اگر پرداخت نمایید قابل مطالبه است.

پانیذ قمشی بزرگ
- شرکتها و امور ثبتی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۰

البرز

۰

با سلام
شما باید برای فسخ معامله اقدام کنید و اگر ضرر و زیانی متوجه شما باشد ، قابل مطالبه است.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5