زن چگونه میتواند خودش را مطلقه نماید؟

سایر امور حقوقی توسط ...
۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۹
۲
پاسخ
۳۹۶

سلام خدمت بزرگواران عزیز سوالی داشتم دیروز دادگاه خوانواده جلسه طلاق داشتم از سمت خانمم بنده تا برج ۱۱نفغه رو پرداخت کردم و۳ماه پرداخت نکردم که امروز واریز کردم حسابشون دیروز پیش داور هم رفتیم جلسه بعدی رو برای ۱ماه دیکه انداختن دلیلشم برای طلاق  تهدید توهین افترا واعتیاد هستش که بنده خودم یه بار کمپ رفتم ونوع مصرف متادون بودش تهدید توهین هارم خودشان با گوشی من به خودشون فرستادند ۲۰۵ملیون از مادرم گلاهبرداری کردند که پرونده بازه ودادگاه ارشاد بنده شکایتی کردم از خانمم رابطه نامشروع سوالم این بودش من طلاق ندم ۲تا فرزندم دارم با این موضوعاتی که گفتم جلسه بعدی یا بعد ها طلاقشو میتونن بکیرن تا بنده حاضر به طلاقش نباشم ممنونم تشکر



پانیذ قمشی بزرگ
- شرکتها و امور ثبتی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۸

البرز

۰

با سلام
زوجه یعنی همسر شما می تواند با اثبات یکی از موارد موجود در قانون مدنی، اثبات عسر و حرج و یا تحقق یکی از شروط مندرج در عقدنامه و با طرح دادخواست طلاق از ناحیه زوجه در صورت صورت اثبات این موارد خودش را مطلقه سازد. شما می توانید از طلاق دادن همسر خود خودداری نمایید، اما باید مهریه، نفقه و کلیه حق و حقوق قانونی ایشان را پرداخت نمایید.

الهام حاجی علی نژاد امیری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۳

گیلان

۰

اگر دلائلی که در عقد نامه برای خانم ایجاد حق طلاق مینماید مثل اعتیاد و سوء معاشرت و ... توسط خانم اثبات شود ،به احتمال خیلی زیاد رای بر طلاق صادر میشود ،حتی اگر شما نخواهید طلاق بدهید.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5