بعد از اخذ سند مشخص شود پارکینگ مزاحمه می توان از فروشنده خسارت گرفت؟

املاک و سرقفلی توسط ...
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸
۳
پاسخ
۴۵۰

بنده یکسال یک واحد آپارتمان نیم ساخته را خرید کردم که به گفته سازنده دو پارکینگ داشت. در قولنامه قید شده "واحد دارای دو پارکینگ سندی که به رویت خریدار رسیده"الان که سند ها آماده شده یکی از این دو پارکینگها مزاحم دیگری است.آیا بنده با شکایت در دادگاه می توانم ادعای خسارت نمایم؟ فروشنده به اصلاح "به رویت رسیده" خیلی تاکید دارد و ادعا دارد شکایت به جایی نمی رسد؟ مراحل شکایت باید چگونه باشد؟ تامین دلیل چگونه انجام دهم؟ چقدر خسارت باید ادعا نمایم؟ضمنا بنده در دفترخانه سند واحد را به اسم خود کرده و تحویل گرفتم، به گفته دفتردار وقتی سند خرید محضری را امضائ کردم خود به خود مزاحمت را نیز قبول کردم و شکایتم به جایی نمی رسد این جمله ایشان چقدر صحت دارد؟



الهام مالمیر
- خانواده و ارث
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۷

تهران

۳

سلام و ارادت
با توجه به اینکه به هر واحد آپارتمان فقط یک پارکینگ تعلق میگیرد شما باید زمان تعلق دو پارکینک به ملک مذکر دچار شبهه میشدید....به این پارکینگ ها ، اصطلاحا پارگینک مزاحم گفته میشه قیمت اونها نسبت به بقیه پارکینگها پایینتره، الا ای حال، با توجه به قید رویت در مبایعه نامه، ظاهرا کاری نمیتونید انجام بدید، بازهم نیاز به بررسی اسناد و مدارک هست، موفق باشید

رقیه شکری
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۳

تهران

۰

با سلام اگر طبق مفاد مبایعه نامه بوده ادعای شما محلی از اعراب ندارد.نیاز به رویت مدارک و مشاوره تخصصی می باشد.

علی ثابتی
- خانواده و ارث
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۱

تهران

۰

با سلام
اگر آنچه تحويل شما شده مطابق مفاد قرارداد يا مبايعه نامه است شكايت محلي ندارد واگر مغاير با تعهدات قرارداد است مي توانيد حق خود را مطالبه نماييد . در صورت نياز به توضيحات بيشتر تصوير مبايعنامه شما كمك خواهد كرد تا مشاوره دقيق تري خدمت شما ارائه گردد . پاسخگوي تماس تلفني و با حضوري شما خواهيم بود. موفق باشيد .

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5