براس فسخ قرارداد یا اثبات متن اضافه شده جدید چیکار کنم؟

املاک و سرقفلی توسط حجت....
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۶
۶
پاسخ
۲۹۵

سلام بنده یک قطعه زمینی به متراژ 163متر خریدم و بنگاه املاکی منو برد زمین نشونم و بعد از پرداخت پول زمین را به بنده متر نکردند ندادن و صحاب زمین با برادراش مشکل ارثی دارند بعد از اینکه زمین رو قولنامه کردم وبعد از بیست روز فهمیدم زمین مشکل دارد رفتم بنگاه فسخ کنم وهنوز بده کار زمین بودم قولنامه دست بنگاه دار بود هر کاری کردم فسخ نکرد و پول منو نداد و رفت داخل قولنامه ذکر کرد هر کس بخاهد فسخ کند باید ده میلیون خسارت بدهد و من نتونستم فسخ کنم حالا چیکار کنم، حالا رفتم کارشناسیش کردم با تشخیص کارشناس گفته شده ده میلیون فسخ روزی دیگر نوشته شده حالا بنگاه دار رفته علیکی دوتا شاهد آورد گفته با موافقت طرفین من این بند اضاف کرد وقاضی هم منع تعقیب صادر کرد ورای قطعی داد حالا چطور دوباره پرونده را به جریان بندازم هیچ موقعی هم دادگاه من و طرفین را نخواست که رای داد



احمدرضا کی پور
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۷

فارس

۰

با توجه به اینکه رای قطعی شده است ، ارائه پاسخ دقیق مستلزم مطالعه کپی پرونده است

زهرا محبیان
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ۰۳:۵۷

خراسان رضوی

۰

سلام،
برای مشاوره دقیق تر، باید مدارک شما مطالعه و بررسی گردد تا بتوان دعوای صحیحی مطرح کرد.با بنده یا یکی از همکاران می توانید جهت بررسی پرونده در ارتباط باشید.

منیره رحیمی
- خانواده و ارث
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱

تهران

۰

باسلام ، می توانستید درخواست جرح شهود نمایید و اعلام کنید که درخواست دارید مواجه حضوری انجام گیرد و بلافاصله شکایت شهادت کذب علیه شاهدین فرد مذبور طرح می کردید . در حالت کلی رای قطعی شده و تنها تحت شرایطی خاص که داستان موافقت کند قابلیت تعقیب مجدد را داراست . برای کسب اطلاعات دقیق تر از طریق سایت با من در ارتباط باشید تا مدارک شما مورد برسی قرار بگیرد .

توفیق‌احمدخیاط
- قراردادها و داوری
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۹

آذربایجان غربی

۰

سلام‌ . ارایه توضیح مفید در خصوص موصوع شما جز با روئیت قولنامه و شنیدن توضیحات شما ممکن نیست. از توضیحات این طور فهمیدم که شکایت جعل کردید و کارشناسم هم تایید کرده ولی چون طرف گفته الحاق عبارت بعدی بنا به توافق طرفین بوده و شاهد آورده منع تعقیب صادر شده است. به هرجهت اقدام بعدی قضایی نیازمند روئیت قولنامه شما است.

کیمیا کورس
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۷

تهران

۰

سلام و ارادت شکایت جعل و استفاده از سند مجعول قابل انجام است

فتح آله دشمن کش
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۱

اردبیل

۰

باسلام شما می‌توانید شکایت کیفری مبنی بر جعل و استفاده از سند مجعول مطرح نمایید.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5