بازداشت در کلانتری

کیفری توسط reza rz
۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱
۲
پاسخ
۶۲۰

سلام، من نویسنده رمان هستم و درحال نوشتن رمانی داستانی هستم که در بخشی از داستان، شخصیت اصلی داستان من به دلیل دعوا بازداشت میشه. من می خوام به کلانتری مراجعه کنم و قضیه رو براشون تعریف کنم و خودخواسته تقاضای بازداشت در حدود یک تا دو ساعت خودم رو بدم، چرا؟ به این دلیل که بتونم فضای واقعی بازداشت گاه و روال کار رو توی رمانم بیارم. می خواستم مشاوره بگیرم و بدونم که این موضوع از لحاظ حقوقی و قانونی شدنی هست یا نه و این که اصولاً چنین کاری انجام شدنی هست؟ (موضوع رو برای من زده خانواده و ارث، به طور خودکار انتخاب شده و بلد نبودم تغییرش بدم!) با تشکر.



دکتر بهراد تنهایی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۱

آذربایجان شرقی

۰

سلام بله شما با هماهنگی دادستان شهرستان مربوطه یا ریاست دادگستری شهرستان خودتون می تکنید درخواست کنید و به بازداشتگاه کلانتری یا زندان معرفی میشید تا از نزدیک با اون محل ها اشنایی داشته باشید البته یه نامه هم از اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی داشته باشین کارتان راحت تر انجام میشه همچنانکه کارگردان های تلوزیونی با هماهنگی در داخل زندان فیلم تهیه می کنند و...شما هم می تونید

احسان عبدالهی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۱:۱۲

تهران

۰

دوست عزیز سلام .
مطابق قانون هیچ فردی را نمیتوان بدون ارتکاب جرم یا دستور قضایی بازداشت نمود . اقدام به بازداشت بدون دلیل و بدون دستور قضائی دارای مجازات بوده و عواقب سنگینی برای مرتکب در پی خواهد داشت .

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5