اگر بخواهم وکالت نامه ای که به مادرم دادم لغو کنم چه راه حلی پیشنهاد می دهید ؟

املاک و سرقفلی توسط آمنه...
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۲
۲
پاسخ
۲۹۴

سلام و وقت بخیر ما یک برادر و پنج خواهر هستیم سال 89 پدرم فوت کردن برای پیگیری کارهای باغ مثل پیگیری پروانه چاه و امور دیگه ،یک وکالت نامه به مادرمان دادیم ،حالا برادرم و مادرم تصمیم گرفتن با اون وکالت نامه که از همه ما دارن بدون هماهنگی با خواهر ها ،خانه باغی دیگر در زمین بسازن آیا رضایت دوباره ی ما برای این کار لازم است یا با همان وکالت نامه میتوانن ساخت و ساز را انجام دهند ؟ اگر بخواهم وکالت نامه ای که به مادرم دادم لغو کنم چه راه حلی پیش نهاد میدهید ؟ با تشکر ؟



توفیق‌احمدخیاط
- قراردادها و داوری
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۹

آذربایجان غربی

۰

بستگی به اختیارات مندرج در برگ وکالتنامه داره. در ثانی آیا وکالت بلاعزل هست یا با حق عزل؟ آیا برای وکالت مدتی تعیین شده یا بدون مدته؟ ولی به هرجهت اگر اختیارات کامل رو داشته باشه این اختیارات باید در راستای مصلحت موکل استفاده باشه و اگر این کار به مصلحت نیست اقدامشون خارج از اذن محسوب میشه. البته اقدامات دیگری هم قابل انجام است که نیازمند مشاوره حضوری یا تلفنی است.

نسرین بابازاده
- خانواده و ارث
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۶

اردبیل

۳

سلام وقت ب
بستگی به اختیاراتی که در وکالت‌نامه نوشته شده دارد ولی شما میتوانید با مراجعه به همان دفتر اسناد رسمی که وکالت‌نامه در آن تنظیم شده وکیل ( مادر و برادر ) را عزل کنید

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5