اقرار نامه عادی چقدر اعتبار دارد؟

قراردادها و داوری توسط مرتضی...
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۰
۱
پاسخ
۲۵۷

سلام: : فروشنده در تاریخ ۱۳۹۳طبق مبایعه نامه ملک واگذار کرده و مبایعه نامه ها اصلی چندین فقره بوده به دلیل اینکه یک دانگ و دو باره دو دانگ و سه دانگ بوده و در سال ۱۳۹۵ همه مبایعه نامه ها تحویل فروشند شده فروشنده در قبال دریافت تمام مبایعه نامه ها یک اقرارنامه با دست خط خودش تنظیم نموده است کلیه مبایعه نامه مورخه ۱۳۹۳را تایید کرده است؟ و اقرار نامه اعتر اض کرد کارشناسی رفته و کارشناس اقرارنامه را تایید کردن که جعل نیست چون مبایعه نامه ها دست فرؤشنده خودش هست؟ فقط کپی مبایعه دست بنده به عنوان خریدار هست؟ از نبود اصل مبایعه دست بنده سواستفاده می کند رفته شکایت جعل کرده که همچین مبایعه نامه وجود ندارد
؟
بنده هر کجا شکایت کردم کپی مبایعه نامه دادم گفتن اصل مبایعه نامه را بده اصل اقرار نامه را نشون دادم گفتم اصلی مبایعه نامه دست فروشنده است ولی اقرار نامه دارم؟ قبول کردن؟به من گفتن مواظب باش اگر اقرار نامه را گم کنی؟فرؤشنده شکایت جعل می کند؟اقرار نامه را به قاضی نشون دادم ولی قبول نکرد؟
باز پرس بنده را به عنوان متهم به جعل اظهار کرده است؟
بس تکلیف این اقرار نامه عادی چه میشود؟در اقرار نامه نوشته مبایعه نامه مورخه سال۱۳۹۳ تایید و گواهی می باشد؟
فروشنده حقوقدان هست یعنی بدون هیچ دلیل وبا حیله و نیرنگ حق بنده را پایمال می کند؟بنده بی سواد هستم و توان مالی ندارم وکیل بگیرم؟
الان بنده چه باید انجام دهم؟ ممنون تشکر از تمام وکلای عزیز کمکم کنند



دکتر بهراد تنهایی
- خانواده و ارث
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۳

آذربایجان شرقی

۰

سلام نگران نباشید همان اصل اقرار نامه که دست شماهست و قبلا کارشناس خط و امضا اظهارنظر کرده که جعلی نبوده ..این اظهارنظر کارشناس به نفع شماست و همان نظر کارشناس را با اصل اقرار نامه و کپی مبایعه نامه ارایه دهید و اگر شاهدی نیز داشتید به بازپرسی معرفی کنید که شهادت بدهند اصل مبایعه نامه در دست طرف مقابل مانده و در حضور شهود طرف خودش نوشته که پرونده با قرار منع تعقیب و به نفع شما مواجه میشه اگرم نتونستید اونارو حل کنید حداقل با یک لایحه خوب نیز میتونید توسط وکیلی لایحه بنویسه و ببر پیوست پروندت کن اما برا پروندت وکیلی داشته باشی کارات زود تر حل میشه اگر نیاز به توضیح اضافی و لایحه هم بود تماس بگیرید بهتر شفاف کنم نحوه دفاع را..

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5