آیا کارفرما وظیفه دارد برای نگهبان جهت صرف شام و چادر یا کانکس در اختیارش قرار بده؟

کارگر وکار فرما و تامین اجتمایی توسط مدرک...
۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۹
۲
پاسخ
۲۱۰

با سلام و خسته نباشید
من به استخدام شرکتی درآمدم و نگهبان بیل مکانیکی بودم برای سرو غذا ناچار به روشن کردن پیک نیک شدم متاسفانه به علت وزیدن باد شدید پیک نیک سر خورد و به زمین افتاد و خسارت فراوانی به بار آورد حالا صاحب باغ ازم شکایت کرده مبلغ صد و هفتاد میلیون تومان خسارت برام اومده دادگاه منو مقصر کرده حالا من در صورت شکایت از کارفرما بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی و مستقر نکردن تجهیزات از جمله کانکس و کپسول ضد حریق آیا کارفرما مسئول ضرر وارده خواهد بود یا نه الان سرپرست جدید کارگاه میگه ما فقط در فصل سرد چادر یا کانکس در اختیار نگهبان میزاریم آیا حرف او صحیح است آیا کارفرما وظیفه دارد برای نگهبان جهت صرف شام و ... چادر یا کانکس در اختیارش قرار بده لطفا واضح جواب بدید ؟ بسیار ممنونم



مرتضی کردی آغمیونی
- املاک و سرقفلی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۱

تهران

۰

خسارت وارده از باب تسبیب هست متاسفانه ودراینگونه موارد فقط میتوان در دادگاه تجدیدنظر به نظرکارشناس مربوطه اعتراض زد و دلایل را دریک لایحه نوشت وبه دادگاه تقدیم نمود.
در صورت محرز شدن تقصیر شمامیتوانید دادخواست عسروحرج از پرداخت محکوم به وتقاضای تقسیط آن را بدهید تاخسارات را بصورت اقساط پرداخت نمایید.

محمد صفری
- خانواده و ارث
۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۱:۰۵

سمنان

۰

سلام و عرض ادب
کارفرما موظف است لوازم ایمنی کار را در اختیار نگهبان یا کارگر قرار دهد . قطعاً موضوع پرونده ی شما کارشناسی شده و برای اظهار نظر و راهنمایی در این خصوص نیاز است پرونده مورد بررسی و رأی صادره و نظرات کارشناسی موجود در پرونده مورد مطالعه قرار گیرد .

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5