آیا خودرو نیسان جزء مستثنیات دین است؟

چک وسفته واسناد تجاری توسط محسن...
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۵
۱
پاسخ
۷۱۴

سلام بنده به عنوان خواهان بابت چک برگشتی از بدهکار در مرحله تامین خواسته در شورای حل اختلاف خودروی نیسان وانت را سیستمی سپس فیزیکی توقیف کردم خوانده در ارایه لایحه ای اعلام کرد که تنها وسیله امرار معاشش همین خودرو است قاضی دستور تحقیقات صادر نمود و در تحقیقات کلانتری فقط یک نفر امضا کردکه ان هم شورای اسلامی روستا بود.در نتیجه رفع توقیف صادر شد با توجه به موارد ذیل :
1- در هنگام توقیف فیزیکی در صورتجلسه کلانتری شخصی که خود کارگر خوانده در کارگاه بلوک زنی بود اعلام کرد من راننده ماشین هستم امضا و اثر انگشت زد.
2-با توجه به اینکه کارگاه مورد نظر متعلق به پدر خوانده بوده و پدرشان حدود 10 سال است کلیه امور را به فرزند خود واگذار نموده و هیچگونه فعالیتی ندارد از تامین اجتماعی استعلام گرفتیم (البته به دستور قضایی) خوانده در کارگاه 18 سال سابقه بیمه کارگری داشت یعنی ماشین شغل دوم محسوب میشود.
3-با توجه به موضوع 2 استشهادیه تهیه نمودم مبنی بر این که مسولیت کارکاه بعهده خوانده بوده و پدرشان هیچگونه فعالیتی ندارد و 4 کسبه همشغل خوانده گواه بر این مدعا شدند با امضا و مهر.
با عنایت به جمیع جهات عرض شده قاضی با توقیف مجدد موافقت نمینماید لطفا راهنمایی فرمایید که ایا به دلیل عدم توجه قاضی به مستندات پرونده میتوان شکایت علیه قاضی مطرح نمود ؟ یا راه کار درست برای رسیدن به حق با توجه به قطعی شدن رای چیست ؟ ممن



مرتضی قیصری نجف ابادی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۹

تهران

۰

سلام
شما استعلام سایر اموال و یا دارایی های احتمالی محکوم علیه را بگیرید درصورتی که اموالی یافت نشد تقاضای اجرای ماده سه قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی را بنمایید.

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5