آپارتمانی را نیم ساز خریدم منتها در قرارداد نوشتیم به رویت رسیده، چگونه می توانم حالا که پارکینگ عیب دارد اقدام کنم؟

املاک و سرقفلی توسط ...
۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵
۲
پاسخ
۲۶۲

بنده یکسال یک واحد آپارتمان نیم ساخته را خرید کردم که به گفته سازنده دو پارکینگ داشت. در قولنامه قید شده "واحد دارای دو پارکینگ سندی که به رویت خریدار رسیده"الان که سند ها آماده شده یکی از این دو پارکینگها مزاحم دیگری است.آیا بنده با شکایت در دادگاه می توانم ادعای خسارت نمایم؟ فروشنده به اصلاح "به رویت رسیده" خیلی تاکید دارد و ادعا دارد شکایت به جایی نمی رسد؟ مراحل شکایت باید چگونه باشد؟ تامین دلیل چگونه انجام دهم؟ چقدر خسارت باید ادعا نمایم؟ضمنا بنده در دفترخانه سند واحد را به اسم خود کرده و تحویل گرفتم، به گفته دفتردار وقتی سند خرید محضری را امضائ کردم خود به خود مزاحمت را نیز قبول کردم و شکایتم به جایی نمی رسد Huh این جمله ایشان چقدر صحت دارد؟



احسان عبدالهی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۴

تهران

۰

دوست عزیز : چنانچه موضوع سند مزاحم در سند قید گردیده باشد امکان پیگیری قانونی وجود نخواهد داشت . در غیر اینصورت میتوانید مبادرت به طرح دعوی نمایید .

کیوان حبیبی
- املاک و سرقفلی
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۱

تهران

۵

سلام، اگر دو پارکینگی که به شما تحویل داده شده، دارای شماره تفکیلی است و محل آن در صورتمجلس تفکیکی مشخص شده و همچنین،هر دو پارکینگ در سند واحد مسکونی، بعنوان پارکینگ اختصاصی شما ذکر شده است، شکتیت شما راه به جایی نخواهد برد، چرا کا فروشنده صرفا دو پارکینگ به شما فروخته و اوصاف پارکینگ(بدون مزاحم بودن) را ذکر و تعهد نکرده است
ولی اگر چنین نیست، باید مدارک شما برای مشاورخ و طرح دعوی، از نزدیک مطالعه شود

خانه
وکلاء
پرسش و پاسخ

متوجه شدم
5